Platinum-taso
Käyttäjät
HINTA 89€ / KUUKAUSI
- Varalaitepalvelu
- Priorisoitu HelpDesk-numero.
- Teknillinen päivystys HelpDesk-palvelussa 08:00 – 18:00.
- Vikailmoituksien vastaanotto asiakaspalvelussa 24/7/365
- Kaikki ylläpitotyöt sisältyvät hintaan
- Matkakulut
- Etätyöt
- Lähituki
- Matkakulut Uusimaa (Muu Suomi kilometrikorvaus)
- Applixure: Työasemien terveyden tilan analyysi / valvonta
- Microsoft Office -ylläpito
- Microsoft M 365 Business Premium-lisenssi
- TDR: Automaattinen verkon uhka analyysi
- WithSecure Elements EPP for Computers Premium
- Premium -työasemalisenssit
- Autopilot -laiteasennukset
- Oma asiakkuuspäällikkö sekä teknillinen yhteyshenkilö
- Hinnat alv0%
Toimistot
HINTA ALK. 259€ / KUUKAUSI / TOIMIPISTE
- Oma HelpDesk-numero 08:00 – 18:00
- Vikailmoituksien vastaanotto 24/7/365
- Verkkokuvan luonti ja aktiivinen ylläpito
- Korkean tason tietoturva
- Yrityskohtainen tietoturvasuunnitelma
- Kahdennettu laitteisto
- Verkon valvonta 24/7/365
- Automaattinen verkon uhka-analyysi
- GDPR:n vaatimukset täyttävät raportoinnit 180 vrk takautuvasti
- Verkon aktiivilaitteiden ylläpito:
- Sisäverkon kytkimet
- WLAN tukiasemat
- Palvelimien valvonta ja ylläpito
- Fyysinen palvelin á 97€ / kuukausi
- Virtuaalipalvelin á 69€ / kuukausi
- Kaikki ylläpitotyöt sisältyvät hintaan
Matkakulut- Etätyöt
- Lähituki
- Matkakulut Uusimaa (Muu Suomi kilometrikorvaus)
- (Muu Suomi KM korvaus)
- Vuosisuunnitelma yrityksen IT-ympäristön kehittämisestä ja ylläpidosta
- Oma asiakkuuspäällikkö sekä teknillinen yhteyshenkilö
- Hinnat alv0%
Gold-taso
Käyttäjät
HINTA 69€ / KUUKAUSI
- HelpDesk 08:00–16.00
Etätuki sisältyy hintaan - Applixure: Työasemien terveydentilan analyysi / valvonta
- WithSecure Elements EPP for Computers Premium
- Microsoft Office -ylläpito
- Microsoft 365 Business Standard
- Kaikki etänä tehdyt ylläpitotyöt sisältyvät hintaan
- Matkakulut (veloitetaan toteutuneiden kilometrien mukaan)
- Lähituki (veloitetaan toteutuneiden tuntien mukaan)
- Hinnat alv0%
Toimistot
HINTA ALK. 195€ / KUUKAUSI / TOIMIPISTE
- Help Desk HelpDesk 08:00–16.00
Etätuki sisältyy hintaan - Tietoturva palvelu
- Laitteisto
- Varalaitepalvelu
- Verkon valvonta 24/7/365
- GDPR:n vaatimukset täyttävät raportoinnit 180 vrk takautuvasti
- Verkon aktiivilaitteiden ylläpito
- Verkkokuvan luonti Optiona
- Palvelimien valvonta ja ylläpito
- Fyysinen palvelin á 127€ / kuukausi
- Virtuaalipalvelin á 99€ / kuukausi
- Hinnat alv0%
Silver-taso
Käyttäjät
HINTA 39€ / KUUKAUSI
- HelpDesk 08:00–16.00
EtätukiYli 15 min kestävät työt laskutetaan
- Applixure: Työasemien terveydentilan analyysi / valvonta
- Microsoft Office -ylläpito
- Best Deal -laitepalvelu SILVER- hinnoittelu
- Hinnat alv0%
HelpDesk-palvelu
Voicelinkin HelpDesk-palvelussa apunanne ovat suomalaiset IT-asiantuntijat, jotka ovat työskennelleet vuosia alalla. Palvelullamme on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä ja lukuisia referenssejä eri aloilta. Kuukausihintaan sisältyy rajoittamaton määrä yhteydenottoja puhelimitse tai sähköpostilla sekä etätuki ja puhelintuki.
HelpDesk-palvelu sopii erityisen hyvin yrityksille:
Jotka työllistävät 10–250 henkeä
Jotka haluavat keskittyä omaan liiketoimintaansa ilman IT-huolia
Jotka käyttävät Microsoft Office 365 -palvelua
Jotka haluavat tehostaa oman IT-osaston toimintaa tai joilla ei ole omaa IT-osastoa lainkaan
HelpDesk vastaa asiakkaidemme palvelupyyntöihin arkisin 08:00–16:00 välisenä aikana. HelpDesk auttaa käyttäjiä heidän ongelmatilanteissaan heti ilman jonotusta. Vaativimmissa tapauksissa työ siirretään päivystävälle tekniselle asiantuntijalle, joka auttaa vaativissa ongelmissa. Jos vika on kriittinen eikä sitä saada korjattua etäyhteyksien avulla, tekninen asiantuntija voi sopia asiakkaan kanssa lähituen lähettämisestä paikalle saman tien.
Ylläpidämme myös Microsoft Office 365 -palvelua. Käyttäjät voivat soittaa meille O365-asioissa ja ongelmatilanteissa, hoidamme mm. salasanan nollaukset ja tilien sulkemiset.
Käyttäjien työasemille asennetaan Applixure-agentti, joka antaa reaaliaikaisen kuvan tietokone- ja sovellusympäristöstä. HelpDesk pystyy nopeasti kohdentamaan ongelmatilanteet käyttäjien koneista. Asiakas saa myös omasta laitekannasta keskitetyn raportin, josta selviää kattavasti laitteiston kunto, ikä, takuut, päivitys ja tietoturvatasot.
Keskustellaan lisää!
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
You need to load content from reCAPTCHA to submit the form. Please note that doing so will share data with third-party providers.
More Information