Hinnasto
Hinta á 89€ / kuukausi
Varalaitepalvelu
Priorisoitu HelpDesk-numero.
Teknillinen päivystys HelpDesk-palvelussa 08:00 – 18:00.
Vikailmoituksien vastaanotto asiakaspalvelussa 24/7/365
Matkakulut
Etätyöt
Lähituki
Matkakulut Uusimaa (Muu Suomi kilometrikorvaus)
(Muu Suomi KM korvaus)
Applixure: Työasemien terveyden tilan analyysi / valvonta
Microsoft Office -ylläpito
Microsoft M 365 Business Premium-lisenssi
TDR: Automaattinen verkon uhka analyysi
F-Secure: Protection Service for Business Premium -työasemalisenssit
Autopilot -laiteasennukset
Best Deal -laitepalvelu PLATINIUM hinnoittelu
Oma asiakkuuspäällikkö sekä teknillinen yhteyshenkilö
Hinnat alv0%
Hinta alk.259€ / kuukausi / toimipiste
Oma HelpDesk-numero 08:00 – 18:00
Vikailmoituksien vastaanotto 24/7/365
Verkkokuvan luonti ja aktiivinen ylläpito
Korkean tason tietoturva
Yrityskohtainen tietoturvasuunnitelma
Kahdennettu laitteisto
Verkon valvonta 24/7/365
Automaattinen verkon uhka-analyysi
GDPR:n vaatimukset täyttävät raportoinnit 180 vrk takautuvasti
Sisäverkon kytkimet
WLAN tukiasemat
Fyysinen palvelin á 97€ / kuukausi
Virtuaalipalvelin á 69€ / kuukausi
Matkakulut
Etätyöt
Lähituki
Matkakulut Uusimaa (Muu Suomi kilometrikorvaus)
(Muu Suomi KM korvaus)
Vuosisuunnitelma yrityksen IT-ympäristön kehittämisestä ja ylläpidosta
Oma asiakkuuspäällikkö sekä teknillinen yhteyshenkilö
Hinnat alv0%
Hinta á 52,5€ / kuukausi
Etätuki sisältyy hintaan
Applixure: Työasemien terveydentilan analyysi / valvonta
F-Secure: Protection Service for Business Premium -työasemalisenssit
Microsoft Office -ylläpito
Microsoft 365 Business Standard
Kaikki etänä tehdyt ylläpitotyöt sisältyvät hintaan
Matkakulut (veloitetaan toteutuneiden kilometrien mukaan)
Lähituki (veloitetaan toteutuneiden tuntien mukaan)
Best Deal -laitepalvelu GOLD-hinnoittelu
Hinnat alv0%
Hinta alk. 195€ / kuukausi / toimipiste
Etätuki sisältyy hintaan
Laitteisto
Varalaitepalvelu
Verkon valvonta 24/7/365
GDPR:n vaatimukset täyttävät raportoinnit 180 vrk takautuvasti
Verkon aktiivilaitteiden ylläpito
Verkkokuvan luonti Optiona
Palvelimien valvonta ja ylläpito
Fyysinen palvelin á 127€ / kuukausi
Virtuaalipalvelin á 99€ / kuukausi
Hinta á 12,50€ / kuukausi
Etätuki
Yli 15 min kestävät työt laskutetaan
Applixure: Työasemien terveyden tilan analyysi / valvonta
Microsoft Office -ylläpito
Best Deal -laitepalvelu SILVER-hinnoittelu
Hinnat alv0%
Voicelinkin HelpDesk-palvelussa apunanne ovat suomalaiset IT-asiantuntijat, jotka ovat työskennelleet vuosia alalla. Palvelullamme on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä ja lukuisia referenssejä eri aloilta. Kuukausihintaan sisältyy rajoittamaton määrä yhteydenottoja puhelimitse tai sähköpostilla sekä etätuki ja puhelintuki.
Jotka työllistävät 10–250 henkeä
Jotka haluavat keskittyä omaan liiketoimintaansa ilman IT-huolia
Jotka käyttävät Microsoft Office 365 -palvelua
Jotka haluavat tehostaa oman IT-osaston toimintaa tai joilla ei ole omaa IT-osastoa lainkaan
HelpDesk vastaa asiakkaidemme palvelupyyntöihin arkisin 08:00–16:00 välisenä aikana. HelpDesk auttaa käyttäjiä heidän ongelmatilanteissaan heti ilman jonotusta. Vaativimmissa tapauksissa työ siirretään päivystävälle tekniselle asiantuntijalle, joka auttaa vaativissa ongelmissa. Jos vika on kriittinen eikä sitä saada korjattua etäyhteyksien avulla, tekninen asiantuntija voi sopia asiakkaan kanssa lähituen lähettämisestä paikalle saman tien.
Ylläpidämme myös Microsoft Office 365 -palvelua. Käyttäjät voivat soittaa meille O365-asioissa ja ongelmatilanteissa, hoidamme mm. salasanan nollaukset ja tilien sulkemiset.
Käyttäjien työasemille asennetaan Applixure-agentti, joka antaa reaaliaikaisen kuvan tietokone- ja sovellusympäristöstä. HelpDesk pystyy nopeasti kohdentamaan ongelmatilanteet käyttäjien koneista. Asiakas saa myös omasta laitekannasta keskitetyn raportin, josta selviää kattavasti laitteiston kunto, ikä, takuut, päivitys ja tietoturvatasot.
Tarvitsetko apua laitteen valinnassa tai etkö löydä haluamaasi? Autamme mielellämme.
Tutustu palvelutasoihin täällä, tai kysy neuvoa. Autamme mielellämme.